Aktualności

Wyjazd do Ogrodzieńca - 03.05.2006

30 kwietnia 2006

Zapraszam chętnych na wyjazd do Ogrodzieńca. Jedziemy tam na spotkanie z Outsiderem, aby zobaczyć się przed wyjazdam na Ukrainę. Wyjazd niestety będzie prowadził cały czas szosą ale postaramy się wybrać jakieś przyjemne, boczne dróżki. Całkowity dystans szacowany jest na około 150-160 km więc lekko nie będzie. Ponieważ umówieni jesteśmy na 12 więc wyjazd nastąpi dosyć wcześnie, myślę, że około 8 rano. W najbliższym czasie postaram się wrzucić na stronę zarys trasy.

Link do forum

0 komentarzy · 3057 czytań ·

Maraton w Otwocku - 23.04.2006

Artykuł Dodał(a): Piotr Furmański furman
27 kwietnia 2006

Pierwszy start w sezonie jest zawsze wielką niewiadomą. Niby człowiek coś tam próbuje trenować , sprawdza się na testowych odcinkach ale dopiero prawdziwy wyścig daje odpowiedź czy nocne jazdy, godziny spędzone na trenażerze przyniosły efekt.
W moim przypadku nie było źle. Znaczy się bez cudów ale czułem, że jestem mocny i forma wcześniej czy później nadejdzie. Ale czy stanie się to już w Otwocku ?
Pojechaliśmy tam w trójkę. Furman, Dziczek oraz Pit. Tego dnia wstałem o godz. 3.30. Podróż trwała około 4,5 godziny i gdy już dotarliśmy na miejsce czułem się trochę zmęczony. Nie traciłem jednak animuszu i jedyne co mnie trochę dołowało to kiepska pozycja startowa jaką zajęliśmy w peletonie.

3 komentarze · 2319 czytań ·

Niedziela 23.04.2006

18 kwietnia 2006

Tak się składa, że tego dnia rozpoczyna się sezon maratonowy i kilka osób wyjeżdża do Otwocka. Proponuję aby ktoś inny wziął na siebie " ciężar " zorganizowania wspólnego wyjazdu. Na forum został założony już temat dotyczący tego dnia. Nic tylko siadać nad mapą, planować i proponować swoje wersje.

No i jak będziecie się toczyć to pomyślcie o nas, którzy będziemy tam w mazowieckim pyle i piasku toczyć walkę o przetrwanie.....i dojechanie do mety

Link do forum

0 komentarzy · 2345 czytań ·

Podsumowanie wyjazdu z dnia 17.04.06

18 kwietnia 2006

Liczebność na wycieczce jak na okres świąteczny i tak duża - bo 3 osoby. Początkowo był także Zbyszek, ale towarzyszył na tylko do ZOO. Gro osób było poza Krakowem. Być może padający z rana wiosenny deszczyk, a także obawa przed wiaderkowcami wystraszyła co poniektórych.. :)

1 komentarz · 3115 czytań ·

Wadowice - 02.04.06

Artykuł Dodał(a): Ferdynand triathlon
16 kwietnia 2006

W 1 rocznicę śmierci Ojca Świętego Jana Pawła II zdecydowaliśmy się jechać do Wadowic. Pomysł jazdy do Wadowic zakiełkował prawie rok temu, jeszcze na forum Cyklokraka kiedy to padła inicjatywa zorganizowania pielgrzymki czy choćby wspólnego wyjazdu, do Wadowic w celu uczczenia Naszego Ojca Świętego. Wyjazd planowany był na miesiąc maj, ale jak to w życiu: euforia i stan uniesienia szybko minęły, a może i względy organizacyjne przeważyły - tak czy inaczej wyjazd nie odbył się i wszystko pozostało jedynie w sferze planów. W końcu po roku wraz ze Zbyszkiem zdecydowaliśmy się pojechać do Wadowic w dniu rocznicy, w niedzielę 2 kwietnia. Jako miejsce zbiórki obraliśmy plac u podnóża Wawelu pod smokiem. Godzinę wyznaczyliśmy nieprzypadkowo na dziesiątą, gdyż w tym samym miejscu i czasie zbierają się nasi dobrzy znajomi z CykloKrak TEAM'u:)

0 komentarzy · 2829 czytań ·

Wspólna jazda - Lany Poniedziałek 17 kwietnia

14 kwietnia 2006

Zapraszamy chętnych na wspólną jazdę rekreacyjną w świąteczny poniedziałek dnia 17 kwietnia. Zbiórka pod smokiem wawelskim o godz. 10:00.

Zamierzamy wybrać się w tym razem w okolice Czernichowa i Mnikowa. Przewidujemy jazdę częściowo po asfaltach, ale i terenu nie zabraknie. Planowany dystans to ok.60-70km
Szczegóły na forum

7 komentarzy · 2530 czytań ·

Kross Level V6

Artykuł Dodał(a): Piotr Furmański furman
13 kwietnia 2006

Rower Kross Level V6 trafił do mnie przez przypadek , a decyzja o jego zakupie była bardzo spontaniczna. Udało mi się kupić tzw. wersję sponsorowaną i za rower o wartości katalogowej 2400 zł. zapłaciłem 1300 zł, a do tego otrzymałem jeszcze kompletny strój kolarski i kilka gadżetów.

Po wyjęciu z pudełka maszyna prezentuje się bardzo okazale. Piękny czerwony kolor, białe napisy i szeroka gięta kierownica sprawiają bardzo miłe wrażenie. Od razu widać jednak, że nie jest to rower do ścigania chociaż wiadomo powszechnie, że właśnie czerwone rowery są najszybsze :)

3 komentarze · 4891 czytań ·

Wspólne wypady weekendowe

10 kwietnia 2006

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom jeżdżących z nami bikerów, a także żeby zachęcić innych rowerzystów do wspólnej jazdy - zamierzamy w miarę możliwości organizować wyjazdy niedzielne w dwóch grupach.

Sądzimy, że taki podział nie jest pozbawiony sensu, gdyż zarówno osoby bardziej wytrenowane jak i osoby traktujące rower bardziej rekreacyjnie jeżdżą w różnych tempach. Ci pierwsi traktują te jazdy jako element treningu przed maratonami, a czekając raz po raz na mniej wytrenowanych wybijają się z rytmu przez co trening przestaje być tzw.treningiem, natomiast drudzy jeżdżą bardziej rekreacyjnie i jadąc na maxa nie odpoczywają wcale..

9 komentarzy · 2399 czytań ·

Podsumowanie wyjazdu z dnia 09.04.2006

Notka Dodał(a): Piotr Furmański furman
09 kwietnia 2006

Pogoda dopisała i to za jej sprawą dopisała również frekwencja. Pod smokiem pojawiło się 12 osób, wszystkie pełne werwy i głodne jazdy w prawdziwie wiosennych warunkach. Pączątek jazdy przez miasto przebiegł bez większych emocji no bo ileż razy można się rajcować przejazdem przez Zakrzówek. Ale już kawałek dalej zjeżdżamy na gruntową drogę gdzie czekają na nas pierwsze błotne przeprawy. Szybko jednak wyjeżdżamy znów na asfalt i szybko lecimy po suchuteńkiej szosie.

Na rondzie za Campusem UJ skręcamy w lewo i tam czekają nas pierwsze większe podjazdy. Grupka już podzielona na dwie części jednak cały czas utrzymujemy kontakt i co jakiś czas łaczymy się w całość. Nasza dalsza droga prowadzi teraz ulicą Spacerową, łagodnie opadającą w dół, przejeżdżamy nad autostradą i jesteśmy juz prawie w Sidzinie.

1 komentarz · 5089 czytań ·

Wspólna jazda - niedziela 9 kwietnia

Notka Dodał(a): Marcin
04 kwietnia 2006

Rowerowanie.pl zaprasza wszystkich bikerów na wspólną jazdę w niedzielę 9 kwietnia. Zbiórka pod smokiem wawelskim o godz. 9:00
Do wyboru dwie trasy....

0 komentarzy · 2698 czytań ·

To był oczywiscie żart..

02 kwietnia 2006

Z tym sponsorem strategicznym to był oczywiscie żart prima-aprilisowy.
Ale oczywiście szukamy go całkiem na serio.