Shoutbox - archiwum

  • 23/09/2020 09:36 | Kocur

    Pany - serwis godny polecenia? Wiele się zmienia ostatnio, opinie się zmieniają i jakość usługi też - gdzie warto uderzać?

  • 08/09/2020 15:04 | JuniorNH

    Skradzino kolo przednie 26 z roweru cube,kolo charakterystyczne,obrecz alex rims z opona schwalbe nobby nic,napis duzy bialy+bialy pasek wokol bieznika...Ktokolwiek widzial,ktokolwiek wie?...Wiadomosc na priv

  • 25/06/2020 17:20 | furman

    Może kto chętny na dłuższą szosę w sobotę.

  • 18/06/2020 00:40 | Jacekddd

    Kogoś z zieolnych widziałem na trasie z Rudna.

  • 11/05/2020 22:26 | ChuckNorris

    @Cichy odnowiłem stary 29cio calowy temat, może opiszesz swoje doświadczenia z 29erami? Co byś poprawił w obecnym rowerze bądź ogólnie w nich?

  • 28/01/2020 22:52 | ChuckNorris

    Jasne, wymyślę jakiś temat z tym związany. Obzioram co tam jeszcze się kreuje na późne 2020 bądź wczesne 2021.

  • 27/01/2020 11:57 | cichy

    Chucku załóż temat bo źle się pisze w shoutboxie ze względu na limit znaków .Będziemy mogli dyskutować bez ograniczeń a wypowiedzi będą spójne i po kolei.

  • 27/01/2020 11:53 | cichy

    Jest popyt to producenci kreują podaż i ceny

  • 27/01/2020 11:52 | cichy

    Tak zarabia się na modzie , trendach jest okazja złupić to tak czynią. A my sami podsycamy to bo kto nie chce przysłowiowego kolorowego mostka czy złotej śrubki.

  • 27/01/2020 11:49 | cichy

    I dla tego cena jednostkowa jest wysoka. Jeszcze trzeba na tych 1000 ramach zarobić .Pomijam aspekt ,że producenci nas łupią konfekcjonując samochodowe specyfiki jako rowerowe gdzie cena już jest x10.

  • 27/01/2020 11:44 | cichy

    Moda i efekt skali. Jak klepie się dla przykładu milion aut to cena projektu ,prac badawczych rozkłada się na milion . Jak mała manufakturka klepie 1000 ram to musi wliczyć projekt , badania , nowe narzędzia w cenę.

  • 26/01/2020 00:24 | ChuckNorris

    Wracając do szprych pewnie można ich mniej dać, tyle, że muszą być mocniejsze+cięższe i/lub o mocniejszym naciągu niż gdyby dać ich więcej. Rawka też odbierająca naciąg w 28 miejscach musi być mocniejsza od tej z 36 otw.

  • 26/01/2020 00:20 | ChuckNorris

    Podonie jak np. ten sam DOT5 kosztuje taniej w sklepie motoryzacyjnym od rowerowego. Ogólne pytanie- Co takiego jest akurat w rowerach, że muszą być droższe od motocykli?

  • 26/01/2020 00:17 | ChuckNorris

    W rowerach vs motoryzacji mamy dziwaczny trend zawyżania cen. Za cenę porządnego roweru otrzymujemy o wiele lepszy motocykl, do budowy którego użyto więcej skomplikowańszych elementów jak silnik, mocniejsza amortyzacja.

  • 23/01/2020 15:44 | Kocur

    Ceny "węgla" raczej nie spadną szybko. Sport stał się trendy i byle jaki góral ze średniej półki na alu kosztuje 5 klocków i tak już jest od wielu lat. Chcesz coś lepszego to już prawie 10k.

  • 22/01/2020 16:54 | cichy

    A co do super boosta to oprócz większej sztywności masz więcej miejsca na grubszą oponę lub krótszy tylny ogon przy tej samej gumie.

  • 22/01/2020 16:51 | cichy

    Chucku obecnie już drugi sezon męczę koła 29 cali na 28 szprychach wylajtowane obręcze i szprychy . Sztywności mnie nie brakuje.Wszystko się rozbija o perfekcyjny naciąg najlepiej tensiometrem ustawiać i masz super koła

  • 21/01/2020 00:29 | ChuckNorris

    ..szprych. A co do forów to czas zewryfikował, iż kilka mniejszych for poprostu nie ma sensu, bo ludzi na nich braknie. Enduro 69 zniknęło, drzewiej Bikeholicy. Takie rozczłonkowanie nikomu nie służyło.

  • 21/01/2020 00:24 | ChuckNorris

    To powinien być standard dla 29erów nawet tych z XC dla mężczyzn. Wżdy to sztywniejsze koła, do tego 36 lekkich szprych- lepsze to niźli 28czy 32 cięższych plus cięższa rawka, bo i naciąg mocniejszy przy małej liczbie...

  • 16/01/2020 20:17 | cichy

    A co do super boosta to coraz więcej firm zaczyna przejawiać zainteresowanie tym standardem. Weź amerykańskiego Pivota cały czas ramy projektują w oparciu o ten rozstaw i pojawiają się naśladowcy.