Shoutbox - archiwum

  • 25/06/2020 17:20 | furman

    Może kto chętny na dłuższą szosę w sobotę.

  • 18/06/2020 00:40 | Jacekddd

    Kogoś z zieolnych widziałem na trasie z Rudna.

  • 11/05/2020 22:26 | ChuckNorris

    @Cichy odnowiłem stary 29cio calowy temat, może opiszesz swoje doświadczenia z 29erami? Co byś poprawił w obecnym rowerze bądź ogólnie w nich?

  • 28/01/2020 22:52 | ChuckNorris

    Jasne, wymyślę jakiś temat z tym związany. Obzioram co tam jeszcze się kreuje na późne 2020 bądź wczesne 2021.

  • 27/01/2020 11:57 | cichy

    Chucku załóż temat bo źle się pisze w shoutboxie ze względu na limit znaków .Będziemy mogli dyskutować bez ograniczeń a wypowiedzi będą spójne i po kolei.

  • 27/01/2020 11:53 | cichy

    Jest popyt to producenci kreują podaż i ceny

  • 27/01/2020 11:52 | cichy

    Tak zarabia się na modzie , trendach jest okazja złupić to tak czynią. A my sami podsycamy to bo kto nie chce przysłowiowego kolorowego mostka czy złotej śrubki.

  • 27/01/2020 11:49 | cichy

    I dla tego cena jednostkowa jest wysoka. Jeszcze trzeba na tych 1000 ramach zarobić .Pomijam aspekt ,że producenci nas łupią konfekcjonując samochodowe specyfiki jako rowerowe gdzie cena już jest x10.

  • 27/01/2020 11:44 | cichy

    Moda i efekt skali. Jak klepie się dla przykładu milion aut to cena projektu ,prac badawczych rozkłada się na milion . Jak mała manufakturka klepie 1000 ram to musi wliczyć projekt , badania , nowe narzędzia w cenę.

  • 26/01/2020 00:24 | ChuckNorris

    Wracając do szprych pewnie można ich mniej dać, tyle, że muszą być mocniejsze+cięższe i/lub o mocniejszym naciągu niż gdyby dać ich więcej. Rawka też odbierająca naciąg w 28 miejscach musi być mocniejsza od tej z 36 otw.

  • 26/01/2020 00:20 | ChuckNorris

    Podonie jak np. ten sam DOT5 kosztuje taniej w sklepie motoryzacyjnym od rowerowego. Ogólne pytanie- Co takiego jest akurat w rowerach, że muszą być droższe od motocykli?

  • 26/01/2020 00:17 | ChuckNorris

    W rowerach vs motoryzacji mamy dziwaczny trend zawyżania cen. Za cenę porządnego roweru otrzymujemy o wiele lepszy motocykl, do budowy którego użyto więcej skomplikowańszych elementów jak silnik, mocniejsza amortyzacja.

  • 23/01/2020 15:44 | Kocur

    Ceny "węgla" raczej nie spadną szybko. Sport stał się trendy i byle jaki góral ze średniej półki na alu kosztuje 5 klocków i tak już jest od wielu lat. Chcesz coś lepszego to już prawie 10k.

  • 22/01/2020 16:54 | cichy

    A co do super boosta to oprócz większej sztywności masz więcej miejsca na grubszą oponę lub krótszy tylny ogon przy tej samej gumie.

  • 22/01/2020 16:51 | cichy

    Chucku obecnie już drugi sezon męczę koła 29 cali na 28 szprychach wylajtowane obręcze i szprychy . Sztywności mnie nie brakuje.Wszystko się rozbija o perfekcyjny naciąg najlepiej tensiometrem ustawiać i masz super koła

  • 21/01/2020 00:29 | ChuckNorris

    ..szprych. A co do forów to czas zewryfikował, iż kilka mniejszych for poprostu nie ma sensu, bo ludzi na nich braknie. Enduro 69 zniknęło, drzewiej Bikeholicy. Takie rozczłonkowanie nikomu nie służyło.

  • 21/01/2020 00:24 | ChuckNorris

    To powinien być standard dla 29erów nawet tych z XC dla mężczyzn. Wżdy to sztywniejsze koła, do tego 36 lekkich szprych- lepsze to niźli 28czy 32 cięższych plus cięższa rawka, bo i naciąg mocniejszy przy małej liczbie...

  • 16/01/2020 20:17 | cichy

    A co do super boosta to coraz więcej firm zaczyna przejawiać zainteresowanie tym standardem. Weź amerykańskiego Pivota cały czas ramy projektują w oparciu o ten rozstaw i pojawiają się naśladowcy.

  • 16/01/2020 20:13 | cichy

    Oj Chucku jak nigdy się z Tobą zgadzam w tej kwestii .Fejs zbuk to platforma dla exhibicjonistów i jeżeli naprawdę chcesz fachowo pogadać o rowerach to tylko specjalistyczne fora.

  • 08/01/2020 22:12 | ChuckNorris

    Tam jedynie zdjęcia, linki do galerii, jakieś dziwaczne pochwały dla autora zdjęć itp. Dłuższe np. techniczne rozkminy to jedynie na forum. Można wrócić do tego, na czym się skończyło. Fejs tp tablica ogłoszeniowa.